Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
IVM, een intergemeentelijk samenwerkingsverband, vertegenwoordigt 14 gemeenten uit het Meetjesland die samenwerken aan een gemeenschappelijk doel: het verantwoord beheren van materiaalstromen. Dit gaat verder dan alleen het ophalen en verwerken van materialen; IVM streeft ernaar om een positieve impact te hebben op het milieu en de gemeenschap.
Bij IVM zetten we vol in op duurzaamheid en streven we ernaar om voorop te lopen in milieubewuste praktijken. Samen met onze betrokken gemeenten voeren we een ambitieus beleid rond duurzaamheid, waarbij we constant streven naar verbetering. Of het nu gaat om het capteren van CO2, het verhogen van hergebruik of het maximaliseren van recyclage van ingezamelde materialen, bij IVM streven we samen naar het creëren van een groenere en schonere toekomst.
IVM zoekt een Logistiek Manager die de sleutelfiguur vormt in het organiseren, opvolgen en optimaliseren van alle transport- en afvalstromen binnen IVM.
Je combineert een sterke aanwezigheid op het terrein met een strategische blik op procesverbetering en digitalisering.
Je stuurt een team aan, onderhandelt met externe partners en zorgt ervoor dat alles – van ophaling tot verwerking – efficiënt, veilig en duurzaam verloopt.
🚚 Organiseren en coördineren van afvaltransporten binnen IVM, waaronder huis-aan-huisophalingen, recyclageparken en kritieke ritten.
Je zorgt voor een veilige en efficiënte uitvoering.
🤝 Onderhandelen van contracten en opstellen van bestekken met externe partners.
Je bewaakt de kwaliteit van dienstverlening en de naleving van afspraken.
💻 Digitaliseren en optimaliseren van logistieke processen, zoals weegbrugregistratie, ophaalschema’s en data-analyse.
Je gebruikt technologie om efficiëntie en duurzaamheid te verhogen.
👥 Leiding geven aan chauffeurs en logistieke medewerkers.
Je coacht je team, stimuleert samenwerking en zorgt voor een vlotte informatiedoorstroming.
📋 Beheren van transportadministratie, zoals ritregistraties, tachograafgegevens, OVAM-formulieren en internationale documenten. Je zorgt voor een correcte en tijdige verwerking.
🚐 Beheren van het wagenpark en logistieke uitrusting. Je zorgt voor een veilige, duurzame en kostenefficiënte inzet van rollend materieel.
We zoeken iemand die ervaring in logistiek heeft en weet hoe je transportstromen efficiënt organiseert en aanstuurt.
Je combineert een hands-on mentaliteit met een strategische blik en neemt graag verantwoordelijkheid. Je bent communicatief sterk, werkt vlot samen en weet mensen te motiveren. Je voelt je thuis in een industriële omgeving en bent graag zichtbaar op het terrein.
Wat we belangrijk vinden:
Je hebt een masterdiploma in een relevant domein (logistiek, supply chain, handelswetenschappen, industriële wetenschappen, …) én minstens 2 jaar ervaring
of een bachelordiploma én minstens 5 jaar relevante ervaring in een logistieke omgeving
Je bent flexibel en beschikbaar om in te grijpen bij operationele problemen, ook buiten de standaard werkuren.
Je bent sterk in organisatie, planning en coördinatie
Je hebt ervaring met contractonderhandelingen en eventueel ook met overheidsopdrachten
Je bent een verbindende leider die inzet op vertrouwen, communicatie en resultaat.
Je denkt in termen van efficiëntie en gebruikt technologie om werkprocessen te verbeteren
Je beschikt over een rijbewijs B
Je krijgt bij IVM de kans om je talenten in te zetten én verder te ontwikkelen in een omgeving die inzet op innovatie, samenwerking en duurzaamheid.
🎯 Een job met impact en ruimte op te groeien
Je stuurt logistieke processen aan die écht het verschil maken. Je krijg verantwoordelijkheid én ruimte om mee te denken en te verbeteren.
💼 Een aantrekkelijk loonpakket
Minimum brutoloon van €4.300 per maand
👉 Heb je relevante ervaring? Dan ligt je startloon zeker hoger.
Maaltijdcheques 8 EUR
Hospitalisatieverzekering
Fietslease
Andere extralegale voordelen zoals fietsvergoeding, smartphone met abonnement, ...
🕓 Flexibiliteit en welzijn
Glijdende werkuren
Minstens 26 vakantiedagen + 12 compensatiedagen + extra feestdagen
Mogelijk een job dicht bij huis: je werkt vanuit onze centrale vestiging in Eeklo, zonder lange verplaatsingen of files
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier